31 Aralık 2012 Pazartesi

YENİ YIL MESAJLARI

YENİ YIL MESAJLARI

-İlk aşk başkadır derler, gerçekten de öyle sevgilim. Seninle açtığım gözlerimi seninle kapatabilmek dileği ile. Yeni yılımız kutlu olsun.
-Her yıl biraz daha büyüyoruz, biraz daha eskiyor ömür, biraz daha değişiyor her şey. Sende büyüdün kocaman oldun meleğim. Ama hala daha dün gibi gözlerimin önünde ilk adımların. Seni çok seven annen. Yeni yılımız kutlu olsun güzel kızım.
- Aşkı seninle tatmış olmanın yıllara meydan okuyabilen bir aşkın aktörü olmanın bana verdiği mutlulukla ömür boyu yanımda ol istiyorum. Her yıl olduğu gibi bu yeni yılda da her an birlikte olmak dileği ile.
-Seninle geçirdiğimiz her yıl ömrüme ömür katan en güzel senelerdi. Yanında zamanın durduğu karımla daha nice senelere. Yeni yılımız kutlu olsun karıcım…
-Dünya’nın en anlayışlı en tatlı en güzel kocasına…Yeni yılımız kutlu olsun sevgilim. 2013 bize, yuvamıza sağlık,mutluluk,huzur ve bol kazanç getirsin.
- Ailenin hayattaki en önemli değer olduğunu bana siz öğrettiniz. İyi ki varsınız annecim ve babacım. Sizi çok seviyorum. Birlikte nice güzel senelere….
-Kalbimi 7 yıl önce bana yeniden hissettiren bir ‘EVET’ ile hayatımızı birleştiren o gün, yaşadığım en güzel gündü. Hayatımda olduğun için teşekkür ederim sevgilim. Yeni yılımız kutlu olsun.
-Aşkı en güzel yaşayan seneleri devirmiş ananem ve dedem. Siz hep bana en güzel örnek oldunuz. Yeni yılda da Allah size güzel ömürler versin. Yeni yılımız kutlu olsun.
-Onca yıl geçti sevgilim, her yeni yıl bir şeyler getirdi bir şeyler götürdü bizden, ama yılların bana en büyük getirisi her zaman sen oldun. İyi ki varsın yeni yılımız kutlu olsun!
-Yelkovan akrebe meydan okurken zaman hızla geçerken geriye unutulmamış dostluklar kalır. İyi ki dostumsun. Yeni yılın kutlu olsun.
- Nice aşk yıllara meydan okudu nicesini silip götürdü. İnatla yıllara meydan okuduk. Bu yıla da inatla aşkımızı kazıyacağız. Seni Seviyorum sevgilim. Birlikte nice yeni yıllara.
-Anneciğim, sen benim hayatımda sahip olduğum en önemli değersin. En büyük aşk sende gizli. Senin karşılıksız sevgin, benim için yıllar yılı verdiğin mücadeleyi hiç unutmadım. Yeni yıl bizim olsun. Seni çok seviyorum.
-Hayatımda tanıdığım ilk erkek ilk kahramanım sen oldun. Her anıma tanık, mutluluğuma ortak oldun. Yeni yılda da nice mutlulukları paylaşmak dileği ile. Yeni yılımız kutlu olsun babacığım
Gül kurusu akşamlarda dost hasreti yaşadım, yeri geldi ayrılıklara ağladım, ama gönlüme koyduğum dostu hiç unutmadım. Yeni yılın kutlu olsun.
Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklediklerini alacak kadar umutlu, umudunu yitirmeyecek kadar inançlı, mutlu ve sevgi dolu günler senin olsun. Yeni yılın kutlu olsun.
Her yeni yıl, yeni tazelenen umutların, çoğalan sevgilerin habercisidir. Bu yıl da böyle olsun ama hep güzel olsun. Nice yıllara.
Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu yılın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesini diliyorum. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice yıllara.
İşte sonunda buldum. Neyi mi? Sana gönderebileceğim dostluğumuzun, yeni yılda da devam edeceğini anlatabilecek sıcacık bir yeni yıl mesajını; Mutlu yıllar.
Kalpler vardır sevgiyi yaşamak için, insanlar vardır dostluğu paylaşmak için ve özel günler vardır sevdiklerimizi unutmamak için. Yeni yılınız kutlu olsun.
Meleklerin kıskanacağı kadar mutlu, tıbbın şaşıracağı kadar sağlıklı, tarihin yazamayacağı kadar güzel ve huzurlu günler geçirmen dileğiyle. Yeni yılınız kutlu olsun.
Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2013 nolu hesabınıza, 365 gün daha yatırılmıştır. Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle. Mutlu yıllar.
Önümüzdeki yıl öyle bir yıl olsun ki, bitirmek üzere olduğumuz bu yılın tüm olumsuzluklarını bize unutturabilsin. İsteklerimizin gerçekleşeceği bir yıl dileğiyle.
Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir. Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun. Çünkü sana çok yakışıyor. Daha nice mutlu yıllara.
Sana yeni yılda hiçbir şey dilemiyorum. Hatta Allah seni bildiği gibi yapsın diyorum.
Sesim güzel olmadığından sana bir yeni yıl şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Sana koskocaman mutlu bir yıl dilerim! Gönlünden ne geçiyorsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle. Yeni yılda da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Nice mutlu yıllara.
Sevgi bestesinin melodilerini yüreğinizde hissedeceğiniz, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin ve gülücüklerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk, başarı, barış ve huzur dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2013 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin. Neşe dolu bir yıl geçirin. Mutlu yıllar.
Baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, yeni yılda da tüm güzelliklerin sizinle olması dileğiyle. Nice mutlu yıllara.
Benim ömrümde ırmaklar vardır sularında hayallerimi yüzdürdüğüm, benim ömrümde sevdiklerim vardır yeni yıla ayrı girerken üzüldüğüm. Yeni yılınız kutlu olsun!
Bir yeni yıl gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Yeni yılın kutlu olsun.
Biraz gül kokusu kalır gül tutanın elinde, zannetmeyin ki gül yaşar dikenin himayesinde, dikenin itibarı olur gül sayesinde, gönlünüz gül bahçesi, yeni yılınız kutlu olsun.
Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere; hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir “hayat pastası” yapabiliriz sanırım. Yeni yılın kutlu olsun. Nice yıllara!
Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, bin bir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, yeni yılın kutlu olsun.
Bir yıl daha geçti. Mutluluğun ömür boyu devam etmesini, yaşantında hiçbir şeyin seni üzmemesini diler ve yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.
Bir yılı daha tüketmenin hüznü yerine, bir yıldan daha kurtulmuş olmanın sevincini yaşamayı tercih ediyoruz. Ne diyelim, gelen gideni aratmasın. İyi seneler.
Bitmekte olan bu yıl acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalıyor. Girmekte olduğumuz 2013 yılı ise daha fazla umut, daha fazla sevinç ve daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve en önemlisi huzur getirmesini dilerim. Mutlu yıllar.
Bu yıl da bir sevgili bulamazsam eh yani. Kendi turşumu kuracağım.
Bugün mavi bulutları avucuna, mutlulukları gönlüne ve sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Güneş her gün senin için doğsun. Yeni yılın kutlu olsun. Nice yıllara.
Bu yılda da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. Mutlu huzurlu ve sağlıklı seneler.
Bu yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalıyor. Umarım önümüzdeki yıl size daha fazla umut, daha fazla sevinç ve daha fazla mutluluk getirir. Mutlu seneler.
Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle. İyi yıllar.
Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle. Daha nice yılları beraber geçirmek dileğiyle. Yeni yılın kutlu olsun.
Dertleriniz kum tanesi kadar küçük, sevinçleriniz nisan yağmuru kadar bol olsun. Bu gününüz ve yeni yılınız neşeyle dolsun. Mutlu yıllar.
Dostlukların tükenmediği, sevgilerin ölmediği, gözyaşının akmadığı ve gülücüklerin bitmediği en güzel yıllar sizin ve sevdiklerinizin olsun. Mutlu yıllar.
Getirdiği mutluluğun tüm kötülükleri unutturacağı, başarıların tüm başarısızlıkları yok edeceği, güzelliklerin hayatını dolduracağı bir yıl dileğiyle.
Girmekte olduğumuz 2013 yılı öyle bir yıl olsun ki, bitmekte olan 2013 yılının tüm olumsuzluklarını bize unutturabilsin. İsteklerimizin gerçekleşeceği bir yıl dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder