11 Aralık 2012 Salı

DESTEKLEYİCİ VE AÇIKLAYICI CÜMLELERE ÖRNEKLER

DESTEKLEYİCİ VE AÇIKLAYICI CÜMLELERE ÖRNEKLER
1-Harcamalarımıza dikkat etmeliyiz.Yani paramızın değerini bilmeliyiz.
2-Komşularla elele verip benimde düşündügüm gibi bir bahçe yaptık.
3-Bu kadar gidecegini bilmiyordum doğrusu bende şaşırdım.
4-Maçta çok güzel oynadı.Başka bir deyişle tek başına maçı kazandı.
5-Bunu kimin yaptığını tahmin ediyordu ama açıkçası söylemiyordu.
6-Çöpler çok kokuyordu hatta evin içine kadar geliyordu.
7-Havuz çok temizdi.Başka bir deyişle dibi görünüyordu.

57 yorum:

  1. çok teşekkür ederimm süperrr :D

    YanıtlaSil
  2. kardeşim kullandı sağ olun

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler sizin sayenizde türkçe ödevlerimi bitirdim emeğinize sağlık Allah sizden razı olsun.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. la susun ••••• •••••••••••

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. la susun ••••• •••••••••••

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Çooook büyüksünüz sayenizde ödev çok rahat bitti

    YanıtlaSil
  11. çok
    beğendim çoooooooook hocam
    100 verdi

    YanıtlaSil
  12. Kısa olmasa güzel olurdu

    YanıtlaSil
  13. Kısa olmasa güzel olurdu

    YanıtlaSil
  14. 😀😀😀😀😀😀😀😀

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler kardeşim çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  16. Hic iyi olmamis beyenmedim

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş saoğlun

    YanıtlaSil
  18. Cümleler çok işime yaradı.Ödevimi bu siteden yaptım.

    YanıtlaSil